2/29/2016

Wiosenne kreski - pomysł na świeży, efektowny makijaż

Przychodzę dzisiaj do Was z pomysłem na prawdziwie wiosenny makijaż, który możemy wykonać w mniej niż 5 minut :)

Niemal każdego dnia spieszymy się do pracy, szkoły, a jednocześnie chcemy by nasz makijaż wyglądał oryginalnie oraz świeżo. Zbliżająca się wiosna jest do tego idealną okazją, bo to wtedy pogoda najbardziej motywuje nas do czynienia na naszych powiekach prawdziwych arcydzieł z użyciem wyraźnych, ciekawych kolorów. Na co dzień niestety nie mamy na to czasu, i dlatego właśnie przychodzę z pomocą.


 www.kobiecanatura.pl



Do wykonania kolorowych kresek potrzebujemy:

- Duraline Inglot (o jego wielu zastosowaniach w kolejnych postach)
- kolorowy cień
- pędzelek do kresek (mój to Maestro, możemy go zastąpić każdym innym, cieniutkim i czystym pędzelkiem)
- miejsce do rozrabiania naszych eyeliner'ów



1. Wybieram cień, z którego chciałabym stworzyć swój eyeliner. Ja wybrałam 2 piękne, pojedyńcze odcienie z Kobo - Lime i Turquise.



2. Drugim końcem pędzelka zeskrobuję troszeczkę cienia na blaszkę.





3. Dodaję kropelkę Duraline


4. Mieszam ze sobą do uzyskania płynnej, nasyconej kolorem konsystencji (gdy jest ona zbyt gęsta, dodajemy jeszcze kropelkę)
 
5. Nabieramy troszkę na pędzelek, i rysujemy wzdłuż linii rzęs kreskę o wybranym przez nas kształcie. Należy chwilkę poczekać aż Duraline zaschnie, żeby kreska się nie rozmazała.




Jak efekty? Próbowałyście już kiedyś tego sposobu? :)

Tym pięknym kobaltem na samym dole jest cudowny pigment z Kobo.


Jestem totalnie zakochana w tym kolorze :)

PS. Nie było mnie tu dość długo, ale wracam z hukiem! Oraz nowymi, mam nadzieję, że przydatnymi pomysłami :) Cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz