9/18/2015

3 KROKI DO IDEALNEJ CERY

Cześć! W tym poście chciałabym zaprezentować Wam 3 produkty, bez których nie mogłabym się obyć, jeśli chodzi o pielęgnację mojej cery. Zapewne wiele z Was wiele razy stawało przed drogeryjnymi półkami, które aż uginały się od wszelkiego rodzaju kremów, płynów do demakijażu, toników... Tylko co wybrać? Według mnie, pierwszym kryterium jakie powinnyśmy rozpatrywać, jest zastanowienie się, do jakiego typu cery należy nasza skóra. Generalnie dzielimy ją na suchą, mieszaną oraz tłustą. Każdy wymaga innego traktowania, innego podejścia.

Przetestowałam do tej pory wiele produktów, jednak żaden nie dawał mi tego, czego akurat od niego oczekiwałam. Posiadam cerę mieszaną w stronę suchej, więc moja skóra wymaga solidnego nawilżenia, a również oczyszczenia. Prawie zawsze miałam problem z suchymi skórkami na
 policzkach, co po nałożeniu makijażu nie wyglądało zbyt dobrze. Było tak, dopóki nie poznałam...








ZESTAWU 3 KROKÓW CLINIQUE

 Jak sama nazwa wskazuje, jest to zestaw do pielęgnacji cery składający się z trzech etapów.
1. Oczyszczanie mydłem w kostce, lub mydłem w płynie - słabo się pieni, świetnie oczyszcza, a na dodatek usuwa makijaż. Mleczko do demakijażu możemy odłożyć spokojnie na później (o ile mówimy tu oczywiście o standardowym makijażu dziennym).




2. Płyn złuszczający na bazie alkoholu, co daje mu bardzo wyraźny, nieprzyjemny zapach. Jednak nie to jest najważniejsze - jego zadaniem jest pozbycie się ewentualnych, niezmytych w poprzednim kroku zanieczyszczeń, a także usunięcie martwego naskórka. Osobom z cerą suchą/mieszaną w stronę suchej polecane jest, aby używać płynu tylko w strefie T. Pamiętajmy, żeby nie przecierać tego samego miejsca 2 razy!



3.  Nawilżanie! Do tego potrzebny nam będzie krem lub żel. Łatwo się rozprowadzają, oraz bardzo szybko wchłaniają co jest bardzo pomocne, jeśli rano się gdzieś spieszymy i chcemy szybko przygotować się do wyjścia.




Ale to nie wszystko :)
Zestaw dzieli się na 4 różne rodzaje, co pomoże dopasować nam odpowiednie kosmetyki do naszej skóry.
1) cera sucha
2) cera mieszana w stronę suchej
3) cera mieszana w stronę tłustej
4) cera tłusta

Jeśli nadal nie jesteście pewne który zestaw wybrać, przydatna będzie na pewno pomoc konsultantki ze sklepu Douglas/Sephora.
Pełnowymiarowy zestaw kosztuje ok. 185zł, dlatego w celu wypróbowania rozsądniejszym wyborem będzie 3-Step Trial Kit (39zł), który wystarcza na około miesiąc.

Mam nadzieję, że swoim postem przekonałam Was do traktowania własnej skóry bardziej "na poważnie". Pielęgnacja nie zawiera zbyt dużo czasu, a za kilka/kilkanaście lat same zobaczycie, że było warto :)
Zapraszam do komentowania i oczekiwania na kolejny post, który pojawi się już w poniedziałek!


Post nie jest sponsorowany, a treści w nim wyrażone są w 100% zgodne z moją własną opinią. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz